FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

!INTERNATIONAL DISCLAIMER!

Please note that peppers (Capsicum spp.) and tomato (Solanum lycopersicum and its hybrids) currently undergo strict phytosanitary regulations. Due to this fact we are limited to shipping seeds to the countries of the EU only. Therefore if your country is not listed at the checkout, unfortunately we can not deliver you the seeds. Family or friends living in the EU might help you with this one!

Objednal(a) jsem si produkty na vašem e-shopu. Je možné zaplatit dobírkou?
Objednávku na dobírku na našem e-shopu vytvořit nelze. Možná je pouze platba převodem nebo kartou on-line. Důvodem je bezmyšlenkovité objednávání zásilek lidmi, kteří si je následně nevyzvednou. My tak zcela zbytečně tratíme na poštovném. V případě omáček či dárkových balíků se navíc nejedná jen o pár korun za obálku. Poštovné za odeslání balíků je nákladnější, stejně tak řádné zabalení produktů a výplň za účelem přepravy. O časové náročnosti ani nemluvě. Věříme, že se tento krok z naší strany setká s pochopením. 

Pokud si od vás objednám, kdy zboží dostanu?
Veškeré objednávky expedujeme do 1-2 pracovních dní. Ve výjimečných případech se může odeslání zpozdit. V takovém případě od nás obdržíte e-mail s odůvodněním a předpokládaným datem odeslání. 

Když od vás zakoupím osivo, které je certifikované, mohu vypěstované sazenice, případně semínka prodávat?
Ne, semena může do oběhu uvádět pouze osoba registrovaná dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2031 o ochranných opatřeních proti škodlivým organismům rostlin, pro uvádění do oběhu sazenic je dále potřeba registrace dle zákona 219/2003 Sb. o uvádění do oběhu osiva a sadby. Prodejem bez potřebných registrací se vystavujete pokutě do výše 2 milionů korun.

Objednávku jsem vytvořil(a) a zaplatil(a) a nemám z vaší strany žádnou zpětnou vazbu.
Pohyby na platebním účtu kontrolujeme několikrát denně a veškeré připsané platby také denně potvrzujeme. Pokud jste platbu úspěšně provedli a nemáte od nás během 1-2 dní zpětnou vazbu, zkuste prvně zkontrolovat složky jako Spam nebo Hromadná pošta. Doporučujeme také ověřit, zdali Vám banka z nějakého důvodu platbu nezamítla. Na vině může být také chybně zadaný variabilní symbol. Vždy nám však můžete zavolat (769 125 469) a situaci společně prověříme.

Urobil(a) som objednávku, prečo môžem platiť iba kartou?
Před zavedením platby kartou on-line měli naši zákazníci ze Slovenska možnost platit převodem přes účet. Vzhledem k velkému množství problémů jako zadávání vstupní měny v eurech, chybný přepočet zákazníka korun na euro, volba sdílených poplatků obou stran za mezinárodní platby  či neustále chybějíví variabilní symboly jsme byli nuceni od této metody ustoupit.
Tento způsob byl oboustranně nevyhovující, dvojité doplácení rozdílných částek a následná oprava faktur rapidně prodlužovaly odeslání objednávky. Provedením platby kartou on-line tak nemusíte přepočítávat placenou částku na eura a nám vždy přijde přesná částka za Vaši objednávku. K obnovení platby převodem pro zahraniční zákazníky již v budoucnu nedojde. Platit tak bude možné pouze kartou online. 

Před týdnem jsem dostal(a) potvrzení o expedování zásilky a stále mi nic nepřišlo. Kde je problém?
Pokud jste obdržel(a) potvrzení o expedici, pak je Vaše zásilka v rukou dopravce. Od něj byste také měli obdržet e-mail se sledovacím číslem zásilky. Bohužel už v tuto chvíli nejsme schopni doručení zásilky urychlit. K těmto problémům však dochází pouze při zvolení České pošty. Poštovní doručovatené nově nejsou povinni zanechávat ve schránce výzvu k vyzvednutí listovních zásilek. Vaše objednávka tak byla s největší pravděpodobností uložena na poště, kde čeká na vyzvednutí. Tuto skutečnost si ověříte pomocí sledovacího čísla, případně nám můžete zavolat.

Měl(a) bych zájem o některé odrůdy, ale nevyužiji všech 10 semen. Bylo by možné objednat menší počet za nižší cenu?
Semínka všech odrůd chystáme po 10 kusech v balení. Tyto balíčky připravujeme hromadně v řádu stovek kusů. Pro přípravu extra balíčků s jiným počtem semínek by bylo potřeba vyhledat sáčky s uloženými semínky, napočítat požadované množství, vyhledat a vytisknout etikety na nové sáčky, polepit... Zkrátka se jedná ve všech ohledech z naší strany o práci navíc. Pochopitelně bychom si ji tedy účtovali. Sáčky s menším počtem semen by z toho důvodu byly ve výsledku dražší. A to ve všech ohledech ztrácí smysl jak pro nás, tak pro Vás. Pokud nevyužijete všechna semínka, pošetřete si je na příští sezónu nebo se o ně podělte s přáteli.

Zašleme ti akce a tipy k pěstování ve správný čas

Nenechte si ujít žádné novinky.

Ochrana soukromí a nastavení

Abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu, používáme soubory cookie. Informace o vaší práci s webem také sdílíme s našimi partnery pro sociální média, inzerci a zpracování analýzy, a to v souladu s dokumentem Zásady zpracování osobních údajů. V části „Nastavení souborů cookie“ můžete upravit své preference. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Povolit vše Povolit bez cílené reklamy | Cookie nastavení