Jak mohu reklamovat a vrátit zboží

Postupování v případě reklamace nebo vrácení zboží u GorolChilli.cz

Jak mohu reklamovat a vrátit zboží

Vrácení zboží

Zboží je zákazník oprávněn vrátit v zákonné 14-denní lhůtě bez udání důvodu.
Zboží společeně s vyplněným formulářem odešle zpět na uvedenou adresu prodávajícího Michal Siegel, Kosmákova 27, 785 01 Šternberk.

  1. V případně odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebitel zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení, poškození či použití.
  2. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud u tím nevzniknou další náklady.
  3. V případě odstoupení spotřebitele od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu.
    KE STAŽENÍ : FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY VE 14ti DENNÍ LHŮTĚ 

Vrácení peněz

Pokud odstupujete od smlouvy v zákonné 14-denní lhůtě, v rámci reklamace nebo vám budeme vracet peníze z jiných důvodu, v tomto případě vám vrátíme zaplacenou částku stejným způsobem, jakým jste zboží uhradili.

Reklamace

Může se stát, že se někdy něco nepovede.
- V rámci založení reklamce nás kontaktujte telefonicky +420 739 125 469 nebo emailem na info@gorolchilli.cz a společně založíme reklamačí řízení.
- Budeme od vás potřebovat číslo objednávky a zbytek už si dohledáme.
- Telefonicky nebo v emailu uveďte popis vady a následně zboží zašlete k nám na adresu Michal Siegel, Kosmákova 27, 785 01 Šternberk.
- V případě telefonické konzultace reklamace vás poprosíme s odeslaným zbožím k nám na adresu, přiložit také průvodní dopis s popisem problému nebo vady.
- Následně máme 30 dní na vyřešení.

Zašleme ti akce a tipy k pěstování ve správný čas

Nenechte si ujít žádné novinky.

Ochrana soukromí a nastavení

Abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu, používáme soubory cookie. Informace o vaší práci s webem také sdílíme s našimi partnery pro sociální média, inzerci a zpracování analýzy, a to v souladu s dokumentem Zásady zpracování osobních údajů. V části „Nastavení souborů cookie“ můžete upravit své preference. Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie.

Povolit vše Povolit bez cílené reklamy | Cookie nastavení